Får ligga ute med pengarna i 8 månader, men det kan inte hjälpas. Vågar inte chansa och stå utan bil i LA. Kan ju avboka gratis innan 24h från upphämtningen, så har världen stabiliserat sig innan dess så kan jag ju alltid boka av och boka om med Avis som jag vanligen bokar direkt med. Blir via dem nu också, men via Holidayautos.com istället för en liten prisskillnad på 4460 kr för 8 dagars hyra.Blir inget för egen del heller, inte direkt billigt på IAD heller.
Köra runt i skåpbil är kanske inte det roligaste,
Jo, noterade lite andra alternativ också, men de blev dyrare och vill inte lasta allt på ett "öppet" flak heller.@palmen Fast du kan ju få en Truck för samma pris av dem så du inte ser ut som en hantverkare. Å andra sidan kan du lasta rejält med öl från bryggerier. Win win?
Jo, noterade lite andra alternativ också, men de blev dyrare och vill inte lasta allt på ett "öppet" flak heller.
Men lägger man till alla kringkostnader sen så blir det några tusenlappar till så det kan ju vara "enklare" att ta en vanlig hyrbil trots allt.
Behöver ju titta igenom försäkringar mm om de även täcker denna typ av bil med Amex Platinum mm.
hyr du via tredjepart brukar det vara "gratis" att avboka men inte administrationsavgiften. Avis var det gratis att avboka tidigare om man bokade via SAS men det tror jag är ändrat nu. Får aldrig upp det villkoret längreFår ligga ute med pengarna i 8 månader, men det kan inte hjälpas. Vågar inte chansa och stå utan bil i LA. Kan ju avboka gratis innan 24h från upphämtningen, så har världen stabiliserat sig innan dess så kan jag ju alltid boka av och boka om med Avis som jag vanligen bokar direkt med. Blir via dem nu också, men via Holidayautos.com istället för en liten prisskillnad på 4460 kr för 8 dagars hyra.![]()