Fick faktiskt in saknade poängen till slut. Mailade deras support utan större framgång. Fick lite svar men inget hände. Ringde supporten efter nån månad och de kontaktade någon annan avdelning via mail. Det verkade faktiskt ha fungerat för de saknade poängen har trillat in. Inget besked eller svar från supporten men poängen kom till slut.
Har dock bokat Hertz sedan dess och där har poängen kommit in som de skall. Så om inte Avis erbjuder mängder med poäng som motiverar extrajobbet med att jaga poäng så blir det nog Hertz framöver. Får säga att deras system med "uppgraderingar" fungerar bra också, nu sist en vecka i ATL där jag blev hänvisad till sektionen Presidents Circle där det bland annat stod några bilar av mellanstorlek som jag bokat, men även några stora rejäla SUVar som jag istället valde. Trevligt att få välja vilken av ett gäng bilar man föredrar istället för att tilldelas en och/eller behöva fråga om en uppgradering är tillgänglig.