Det där är lite spännande. Någon mer med samma erfarenhet?Fick 1500 bonuspoäng och 750 nivåpoäng för min senaste Hertzhyra. Tror det var 8 dagar. Vill dock minnas att jag bokade direkt via hertz med CDP-koden inlagd.
Har bokat 7-8 ggr på Hertz senaste tiden. Billigare via SAS än direkt på Hertz de gånger jag jämförtTyvärr är det ofta dyrare och sämre villkor via SAS portal. Samma bil hos avis hade 10x högre självrisk (inte för att det spelar roll med amex elite.. men ändå) och var även dyrare samtidigt. Tråkigt!
.. och har du erhållit nivåpoäng?Har bokat 7-8 ggr på Hertz senaste tiden. Billigare via SAS än direkt på Hertz de gånger jag jämfört
Japp det har jag. De första hyrorna var från kampanjen så då fick jag 1500 nivå + 3000 bonus för hyror som kostade 495 kr... och har du erhållit nivåpoäng?
Skumt.Datapunkt för bokning Hertz via SAS.se, med återlämnad bil 19 jan. Det tog nästan 2 veckor men i dag dök en märklig transaktion upp bland aktiviteter, daterad 30/01/2025. Ingen beskrivande text och inga poäng i aktivitetslistan.
Visa bifogad bild 162261
Antalet bonuspoäng i "Visa profilen" har dock ökat med 1000 men antalet poäng i rubrikraden är oförändrat. Antalet nivåpoäng har ökat med 500, så jag är rätt säker på att det är Hertz-bokningen. Men sas verkar ha lite blandade problem med poäng.