Dreamliner
Medlem
Ska man lämna tillbaka elbilen fulladdad för att slippa extra avgifter.....
Nej.Ska man lämna tillbaka elbilen fulladdad för att slippa extra avgifter.....
Man kan även få en plugin-hybrid från Avis som har helt tomt batteri vid upphämtning. Förhoppningsvis så har de bättre koll på de rena elbilarna.
Eller köp en privat och plocka ut milersättning.Tack för alla tips.
Jag bor i Göteborg och uppenbarligen är utbudet mycket mer begränsat här. Sixt i Göteborg har möjligheten att boka nåt som "kan" vara en Tesla. Den står under premium bil men inte som elbil vilket gör att dom säkert kan byta ut den till nåt annat....
Jag ska kolla upp perpetum och se vad det kostar och fungerar.
Jag behöver i de flesta fall hyra bil i sju dagar åt gången med möjlighet till att köra utanför norden.
Jag är ganska övertygad att mitt företag ganska snart inser att en elbilstjänstebil är ett mer kostnadseffektivt sätt att resa. Men det märker vi nästa år!
Har hyrt Kia Niro pluginhybrid från avis gbg city på långtidshyra i början på förra året. Första bilen var batteriet tomt på vid uthämtning, andra bilen var full men också helt ny (15km på mätaren).Tack för alla tips.
Jag bor i Göteborg och uppenbarligen är utbudet mycket mer begränsat här. Sixt i Göteborg har möjligheten att boka nåt som "kan" vara en Tesla. Den står under premium bil men inte som elbil vilket gör att dom säkert kan byta ut den till nåt annat....
Jag ska kolla upp perpetum och se vad det kostar och fungerar.
Jag behöver i de flesta fall hyra bil i sju dagar åt gången med möjlighet till att köra utanför norden.
Jag är ganska övertygad att mitt företag ganska snart inser att en elbilstjänstebil är ett mer kostnadseffektivt sätt att resa. Men det märker vi nästa år!
Eller köp en privat och plocka ut milersättning.![]()