Senaste nytt

Hyr från Hertz tjäna 5.000 poäng och chans att vinna 25.000

Fick inte heller rätt poäng efter hyra i Denver, CO tidigare i månaden. Samma problem som nämnt tidigare i tråden att rätt PC inte kom med på fakturan efter avslutat hyra. Mejl har gått iväg till frequent travellers service... Nu hoppas jag att de fixar detta.
Nu efter två veckor fått mejl från frequent travellers disken hos Hertz. De har kontaktat SAS och det är fixat nu! Snart dags för nästa hyra, vi får ser om det går rätt från början denna gång.

Jag har försökt att använda det här erbjuande i månader nu men ännu inte lyckats. Nu fick jag
"Ditt val är inte tillgängligt just nu. Vänligen välj bland följande fordon för aktuellt datum och station. [NRX144]"

Jag har gett upp, har blivit "slappad" i ansiket tillräckligt många gånger av Hertz, nu ska det vara ett väldigt luckrativt erbjudande för att jag ska anlita dem...

Hej!
Ny här. Har läst igenom tråden, och fått förståelsen kring krånglet med Hertz och EB-poäng.

Tänkte jag skulle hyra en bil får att få dessa 5000 poäng som erbjudandet lyder. I länken så fylls de koderna som behövs i automatiskt och så långt är jag med. Det står sedan i villkoret att man behöver fylla i sitt EB-nummer. Jag kan inte hitta vart jag ska fylla i det. Någon som kan hjälpa en hjärndöd?

Hej!
Ny här. Har läst igenom tråden, och fått förståelsen kring krånglet med Hertz och EB-poäng.

Tänkte jag skulle hyra en bil får att få dessa 5000 poäng som erbjudandet lyder. I länken så fylls de koderna som behövs i automatiskt och så långt är jag med. Det står sedan i villkoret att man behöver fylla i sitt EB-nummer. Jag kan inte hitta vart jag ska fylla i det. Någon som kan hjälpa en hjärndöd?

När du har valt bil och går till nästa steg där du fyller i kreditkort, om du anländer med tåg/flyg etc så väljer man också om poäng ska krediteras till hertz medlemsprogram eller annat program. Där finns en scrollista där du kan välja Scandinavian Airlines och sedan fyller du i ditt EB-nummer utan EB* framför, dvs bara siffrorna.

Tack för hjälpen, det var ju inte så svårt trots allt!

Fråga nummer 2. Bilen jag vill hyra går vid sökning bara att boka genom telefon. Kommer det fungera om jag uppger alla koder vid bokning, eller skiter det sig för att man måste boka genom länken?

Tack för hjälpen, det var ju inte så svårt trots allt!

Fråga nummer 2. Bilen jag vill hyra går vid sökning bara att boka genom telefon. Kommer det fungera om jag uppger alla koder vid bokning, eller skiter det sig för att man måste boka genom länken?

Det fungerar fint att köra via telefon också om du bara ser till att dom får med CDP(736686), PC(203592) och ditt EB-nummer. Det kan fela ibland där så det är alltid bra att bara fråga en gång när dom lagt in bokningen att dom fått med allt rätt.
Som sista sak där kan man alltid kolla på pappren när man hämtar bilen också. Dom kan ändra när du hämtar bilen om det skitit sig på kundtjänst och då blir det rätt ändå när poängkörningen görs.

Toppen