nissefalk
Medlem
Men........ Använder inte twitter....
Och vad är DM på twitter? Har redan skickat mail till dem.
Om du inte redan gjort det skaffa dig ett Twitter konto, jag har haft väldigt bra nytta av det, bla annat
Kontaktade Hilton Hhonors via Twitter innan jag checkade ut från ett Hilton hotel och check in på nästa och bad snällt om att få bli uppgraderad till Guld då jag efter checkout hade lyckats med deras 4 stay challenge för guld så att jag skulle ha högre status inför nästa incheckning, de återkom på mindre än 15 minuter och meddelade att jag nu var Guld.
På min mileage run förra helgen kontaktade jag American Airlines via Twitter medans jag var fast på planet på plattan på LAX och förklarade situationen bad dom kolla alternativ om jag inte skulle hinna med nästa flyg, de återkom inom 20 minuter och sa att dom tittat på min bokning och var redo att routa om mig via Dallas till London, bara återkom om du inte kommer med flyget till ORD.
Kontaktade BA och bad dom uppgradera ett flyg från business till First med Avios, de ringde mig på mobilen efter en timme och gjorde uppgraderingen direkt, de behövde ringa denna gången då de behövde kort detaljer för extra skatter.
En annan kontakt med BA för upgrade med Avios Business till First kontakt enbart via Twitter de återkom efter 90 min med konfirmerad upgrade.