Senaste nytt

Hyatt statusmatchar igen

PM:t om matchning till Hyatt GP Diamond status från Accor Platinum. Fingers crossed.
Hojta till om dom svarar för har både mailat och skickat DM på Twitter till dem om samma matchning Accor Platinum till Hyatt GP Diamond. Nu svara dom inte tillräckligt snabbt så jag bokade Accor i Frankfurt på måndag. If they snooze they loose!
 

johhenrik

Medlem
Jag fick svar via DM nyss. De matchar mitt RA till Platinum, så jag tackade och avböjde, då jag inte är sugen på att bygga status igen, även om Diamond inte skulle vara svårt att uppnå. Hade varit trevligt med Diamond och provat på några stays för att testa.
 
Jag fick svar lite tidigare ikväll på min förfrågan om Accor Platinum:

"Hello, I am sorry for the delay. We do not have tier matching capabilities with Accor "
Jag fick följande svar på min fråga om matchning mot Accor.

We are matching Hilton but, none of the other programs listed. Please email a screenshot of your activity page with a competitor (with 1 eligible stay this year) to goldpassport@hyatt.com. We have a lot of requests and expect a 48 hour response time for requests. We will be happy to match your status accordingly. Thanks for choosing Hyatt, welcome back! ^as

Får inte riktigt ihop vad dom matchar emot, är de bara Hilton eller vad är grejen? Jag kommer inte göra speciellt mycket för att få igenom en matchning.
 

Voyageur

Medlem
Jag fick svar lite tidigare ikväll på min förfrågan om Accor Platinum:

"Hello, I am sorry for the delay. We do not have tier matching capabilities with Accor "

Aahh det är en El domestico kampanj alltså :) tur att man har HHG fast å andra sidan är den mer värd än motsvarande Hyatt i mitt tycke. Jaja nöjer mig med mitt Plat. status så länge!
 
Du menar att du är "Diamond"? haha värdelöst jue, förstår att dom inte matchar luft mot guld
Jag tog det som ett exempel, om dom nu säger att dom bara matchar amerikanska program. Självklart värdesätter jag inte Best Western någonstans i min plånbok utan de va det ända statuskort jag kunde komma på som är "amerikanskt".

Ps. Det är också en matchad status, enbart bott 3 nätter på 1,5 år hos dem.

Jag slängde upp accor platinum, som jag faktiskt tjänat in själv och ingen gratislänk här inte. Sen BW diamond och Club carlson gold... Elite hotell svart nivå berörde jag mig inte ens att inkludera. Jag har väl 70 nätter på hotell på ett år inte bland dom i topp men om dom inte tycker 70 nätter per år räcker för att matcha så är dom inte värda att bo på.
 
Toppen