Jonas C
Medlem
Bra tips! Hade tänkt spara dem till en resa till Japan, men om landet inte hinner öppna under nästa år så kan Europa bli aktuellt.Tips är att använda poängen på Hôtel Martinez, omn man gillar Cannes, det är ett kanonhotell.
Bra tips! Hade tänkt spara dem till en resa till Japan, men om landet inte hinner öppna under nästa år så kan Europa bli aktuellt.Tips är att använda poängen på Hôtel Martinez, omn man gillar Cannes, det är ett kanonhotell.
Jag har i min jakt på Globalist bott snart 30 nätter och har testat alla tre Story / JdV hotell i Sverige. Har ni några funderingar så är det bara fråga.
PS: Story i Malmö är ett väldigt fint hotell som ligger väldigt bra till med slående utsikt men dessvärre har de aktivt valt att inte servera bacon till frukost. Äggröra finns men ingen bacon.
Korven till frukosten verkar vara någon form av kycklingkorv så först tänkte jag att man inte serverar något från grisen men sen såg jag skinka och där sprack den teorin.
Så lite oklart varför just detta Story valt att inte ha bacon till frukosten när t.ex hotellet i Sundbyberg erbjuder det.
Jag har tagit en liknande väg mot Globalist, snart 30 nätter samtliga på Story Hotel i Malmö. Fint hotell och mycket bra bemötande och service enligt mig, jämför då mycket med Radisson i Malmö där jag bor mycket .
Däremot har jag inte varit så imponerad av frukosten, vet att de håller på och förändrar den men personligen tycker jag att utbudet har varit för dåligt.
Är det någon skillnad på globalist (30 nätter 2021) och det du kallar "full globalist"?Fattas ytterligare fem nätter utöver dessa för att komma upp i 60 nätter för att bli full Globalist.
Som full Globalist (60 nätter) får du 4 suite upgrade vouchers, tillgång till en egen concierge och en frinatt kategori 1-7. Ingen enormt stor skillnad, men frinatten och suite upgrades värderar jag ganska högt.Är det någon skillnad på globalist (30 nätter 2021) och det du kallar "full globalist"?