Björn Sundberg
Ny medlem
Sorry, menar förstås CPH 
Herr Berglund har samtal på 2:an, det är 2005 som ringer och vill ha tillbaka sitt foruminläggMärklig rutt. Är du verkligen säker på den där?
COP ligger i New York och är ett litet flygfält.
Har en flight till USA nästa vecka: ARN-COP-BRU-JFK. Kommer bara ha handbagage, är EBG och flyger business.
Är det något speciell procedur på Arlanda för att min slutdestination är USA (Vaccinbevis, antigen-test mm).
Undrar för att jag ska hinna med allt och funderar på hur lång tid innan flighten (06.00) jag behövar va på Arlanda.
Antigentest taget tidigast dagen innan flighten plus intyg. Vaccinationspass. ESTA.Har en flight till USA nästa vecka: ARN-COP-BRU-JFK. Kommer bara ha handbagage, är EBG och flyger business.
Är det något speciell procedur på Arlanda för att min slutdestination är USA (Vaccinbevis, antigen-test mm).
Undrar för att jag ska hinna med allt och funderar på hur lång tid innan flighten (06.00) jag behövar va på Arlanda.
Njut, är en riktigt bra tavla när du väl är framme sen för to-go sortimentetNy datapunkt från 04.50 idag. Ingen kö till fast track, några min till vanliga checkin (ca 10 pers) och security.
Dagens längsta kö, 12 pers till Pontus. Snygg process för öppning idag. Alla in, borden preppade. Klart med kaffe på fem min för typ alla.
Visa bifogad bild 125173