Senaste nytt

Hur tidigt behöver man vara på Arlanda under Covid-19?

mha321

Medlem
Tänkte samma det kan vara P21 det brukar inte vara fullt, där utrustas man med gula varsel västar och varje hel och halv timme går man i organiserade led till den terminalen man skall åka ifrån att ingen har kommit på detta förut!
Och de som had fast track för orange väst!
 

hco

Medlem
Vore intressant med uppdateringar från någon som åker eftermiddagen men har hört från andra att det lugnar ner sig då. Jag skulle inte tagit in på hotell men åkt ut vid lunch.

När jag flög söndag eftermiddag för en vecka sen var det lugnt och inte mycket folk. Morgonen är generellt kaos.

Men man vet aldrig på planera vist.
 

mha321

Medlem
Tänkte samma det kan vara P21 det brukar inte vara fullt, där utrustas man med gula varsel västar och varje hel och halv timme går man i organiserade led till den terminalen man skall åka ifrån att ingen har kommit på detta förut!
Och de som had fast track för orange väst!
SVTs rapportering har ett mycket tråkigare svar. Väntrum på "närbelägna hotell" I form av Clarion och Radisson. Man kan gissa att de bokat ut konferens avdelningarna.
 

JPE

Medlem
Förhoppningsvis är de pragmatiska och nyttjar bara de extra lokalerna vid högt tryck. Min tanke är att checka in bagage kvällen innan och det lär ju vara kört om de håller stenhårt på sina tider.
 
Toppen