Senaste nytt

Hur svårt är det att bli Eurobonus Guld?

Min kvalificeringsperiod på sas är april 19 - mars 20.
Om jag skaffar amex elite och mastercard premium nu närmsta dagarna, då antar jag att jag får 20 000 p från amex direkt och mastercard 1000 p i september - mars 2020 förutsatt jag hinner handla på kortet innan aug är slut?

Min kvalificeringsperiod på sas är april 19 - mars 20.
Om jag skaffar amex elite och mastercard premium nu närmsta dagarna, då antar jag att jag får 20 000 p från amex direkt och mastercard 1000 p i september - mars 2020 förutsatt jag hinner handla på kortet innan aug är slut?
Typ, vill du vara på den säkra sidan så kan du buda på en uppgradering via Plusgrade för dina flighter i SAS Go så drar du in några extra poäng.

Lägg in Netflix/Viaplay/Google/Apple eller någon liknande regelbunden dragning så kan du glömma det hela sen om du vill.
Haha, det som kommer att hända är ju att Amex används överallt där det accepteras, sedan kommer Mastercard att gå varmt på övriga ställen.
Allt för poängen.... :)

Ursäkta för ev dum fråga men...jag tittar på att boka business nu sthlm - new york, men det ger mig 6000 p per resa, inte 9000 som jag räknat med i sas business pro. Vad krävs för att få 9 000 p och komma upp i högre bokningsklass än Z? är det enbart för guldmedlemmar och uppåt?

Ursäkta för ev dum fråga men...jag tittar på att boka business nu sthlm - new york, men det ger mig 6000 p per resa, inte 9000 som jag räknat med i sas business pro. Vad krävs för att få 9 000 p och komma upp i högre bokningsklass än Z? är det enbart för guldmedlemmar och uppåt?
Ibland visas inte dessa bokningsklasser på SAS hemsida. Då får du ringa till SAS och säga att du vill resa i en högre bokningsklass än Z. Needless to say kostar det mer.

Toppen