Senaste nytt

Hur spenderar jag 1.3 miljoner Amex Rewards-poäng?

Har ni nån koll på hur ofta BA kör kampanj? Kanske kan va värt att vänta då helt enkelt :) De försvinner ju inte...

Får fråga nån om US Divident :)

Tack för snabbt svar, de här forumet är så jäkla skoj, man kan ju bara läsa och läsa och läsa..

Brukar dyka upp en broschyr nu på våren oftast från AMEX med 30% extra avios. Så 1M = 130k Avios vilket tar dig en bit bort typ t/r i F LHR-LOS eller i C LHR-SIN

Hehe nu ska vi inte retas :)
Men en dum jäkla fråga antagligen.. När ni skriver LHR, menas de då att jag måste starta där? Kan jag inte starta i GOT för samma poäng? Antar att jag kan de men aldrig bokat med poäng så måste ju fråga :)
2-4-1 BA Visa here I come!
Fast väntar på nästa deal...

Hehe nu ska vi inte retas :)
Men en dum jäkla fråga antagligen.. När ni skriver LHR, menas de då att jag måste starta där? Kan jag inte starta i GOT för samma poäng? Antar att jag kan de men aldrig bokat med poäng så måste ju fråga :)
2-4-1 BA Visa here I come!
Fast väntar på nästa deal...

BAEC debiterar på varje segment separat.
Bonusresa för Göteborg-London-Lagos krävs samma antal avios som Göteborg-London + London-Lagos.

Menade LAX så klart, men LOS funkar med för 120k avios i F om man nu känner för det. Undra hur många gånger jag gör den typon per år.

Fick förfrågan på att driva ett stort projekt i LOS men har fått nej av HR nu i två veckor pga att de tror att jag kommer att bli kidnappad eller något annat + att UD inte rekommenderar att åka dit i vissa delar iaf.

Last edited:
Toppen