Går hellre bak, chansen att de kommer vid tryck är låg. spela roll fick ju G&B till slut iaf, tänkte mest på deras eviga inkonsekvens.
Det köper jag, att dom är väldigt luddigia vad som gäller och inte, vad som ingår och inte.
Kan jag få chips istället för nötter etc.
Så där tycker jag att du ska skriva och be dom förtydliga, på sina sidor och crew vad som gäller.
Så vi kan ta del av det tydligt, vad vi kan förvänta oss att vi ska få.
För stundtals är det inte super tydligt vad som ingår och kan tolkas väldigt olika.
Men sen kommer det ju alltid finnas någon som gör lite annorlunda, går utanför "ramen"
Och det gillar och vill vi ju ibland.
Tex. med nötter, det är nötter som gäller i plus, inte chips.
Sen finns det crew som följer det till punkt och pricka, sen finns det crew som ser lite mellan fingrarna och ger chips för just personen frågade.
Det är ju inte SAS fel att du fick chipset, SAS är konsekvent med att det är nötter som gäller, men ibland ses det mellan fingrarna.
Tex. Är man inte EBG så ska man inte komma in i loungen förens man är EBG i alla system, men det finns det crew som ser att du just flygit och med dom poäng som inte har bokförts än så är du EBG och när du frågar om det finns möjlighet och förklarar, släpps in ändå.
SAS säger att EGB och STAR*G har tillgång, SAS är konsekvent, men sen finns det crew som gör undantag.
Ibland blir vi ju glada när man ser mellan fingrarna och vi får något vi vill ha men igentligen inte ska få.