Jonas C
Medlem
Som Diamond är det väl nomihoudai på varje flygning._ere_sant_ (╯°□°)╯︵ ┻━┻
nomihoudai i 12 timmar, det skulle inte ens jag klara av.
Som Diamond är det väl nomihoudai på varje flygning._ere_sant_ (╯°□°)╯︵ ┻━┻
nomihoudai i 12 timmar, det skulle inte ens jag klara av.
Så länge dina drinkar är lastade i rätt vagn?Som Diamond är det väl nomihoudai på varje flygning.
Hela pluskonceptet är ju helt fel egentligen, man försöker göra halvdann business inom Europa och halvdann economy+ utanför. Vore det inte enklare om man slopade hela konceptet och körde business med seatblock inom Europa och kanske prissatte det några kronor dyrare, sen kunde man ha economy extra (plus) utanför Europa med regler som alla fattade men med ett annat namn!
Fri dryck, salta mandlar och gott o Blandat under hela resan är det som gäller. Allt annat kostar. Detta är iallafall vad två oberoende crew sagt på mina senaste två Plus så något slags direktiv om detta finns.Är det samma regler nu i Plus som när den här tråden skrevs? Försökte hitta aktuell meny men fanns bara för Go när jag klickar runt på SAS sida. Någon som vet vad som serveras nu till Hong Kong? Även (OT) filmlista hade uppskattats.
Ah tack! Öl och salta mandlar med lite jobb och en film däremellan. Blir perfekt!Fri dryck, salta mandlar och gott o Blandat under hela resan är det som gäller. Allt annat kostar. Detta är iallafall vad två oberoende crew sagt på mina senaste två Plus så något slags direktiv om detta finns.
Missa inte GT med Harahorn och Fever Tree. Troligen den mest exklusiva GT som serveras på något flygbolag i Ekonomi.Ah tack! Öl och salta mandlar med lite jobb och en film däremellan. Blir perfekt!
Synd att man är allergisk mot just mandlar...Ah tack! Öl och salta mandlar med lite jobb och en film däremellan. Blir perfekt!
App app app! Economy Extra om jag får be.Missa inte GT med Harahorn och Fever Tree. Troligen den mest exklusiva GT som serveras på något flygbolag i Ekonomi.
British Airways serverar Sipsmith och fever tree, inget fel på den heller.Missa inte GT med Harahorn och Fever Tree. Troligen den mest exklusiva GT som serveras på något flygbolag i Ekonomi.
I Eko? Tyckte det var Bombay sist jag reste WT+British Airways serverar Sipsmith och fever tree, inget fel på den heller.