Golfkillen
Medlem
Skall för första gången flyga sas plus inrikes. Vad kan jag egentligen förvänta? Brukar det finnas Ringi? Tunnbrödsrulle, chokladboll? Eller får jag nöja mig med kaffe och ett vattenglas?
Vintermenyn finns online. Nedanstående är vad som finns med de sedvanliga avvikelserna för korta linjer, vinterkyla, osv.Skall för första gången flyga sas plus inrikes. Vad kan jag egentligen förvänta? Brukar det finnas Ringi? Tunnbrödsrulle, chokladboll? Eller får jag nöja mig med kaffe och ett vattenglas?
Aha, trodde det var skillnad inrikes. Tack!Vintermenyn finns online. Nedanstående är vad som finns med de sedvanliga avvikelserna för korta linjer, vinterkyla, osv.
Visa bifogad bild 88370
Med tanke på att receptet kommer från Jan Hedh, är det rätt vågat att säga att man gör bättre själv!Mina egna
Aha, trodde det var skillnad inrikes. Tack!
Samma svenska begränsningar gör att du som EBD i Go inte får alkohol utan att betala.Det är det, före 11:00 får du inget vin och nöja dig med alkoholfri öl.![]()
Får man alkohol inrikes Norge och Danmark som EBD?Samma svenska begränsningar gör att du som EBD i Go inte får alkohol utan att betala.
Beror säkert på besättningen. Är säkert som i Sverige att man ska inte, men varje gång jag rest inrikes de senaste åren som EBD har jag alltid fått fri alkohol. Även gin och tonic... Vet att man inte ska få, men det är bara fråga. Det värsta svar du kan få är ett nej. Du har således inget att förlora på att ställa fråganFår man alkohol inrikes Norge och Danmark som EBD?
Har dom inte alltid begränsad servering på flighter under 80 minuter? Tror att det står något i menyn om det.Sist jag flög Köpenhamn till Gdansk så var det nordiskt service utbud.