Remington Steele
Medlem
Att kombineras med en chokladboll och en Mikkeller eller två.Polarrulle!
Att kombineras med en chokladboll och en Mikkeller eller två.Polarrulle!
Aja baja, max en alkodryck per person inrikes i Plus. Om inte personalen gör ett snedsteg vill säga.Att kombineras med en chokladboll och en Mikkeller eller två.
Då har jag haft tur. Har fått flera öl, även gin och tonic och mousserande. Vet att det inte ska finnas inrikes, men jag frågade efter fått frågan från flygvärdinnan: Vad önskas? Jag: Tja, vad har du i korgen? Har du GT och mousserande? -Javisst! Dylika snedsteg är steg i rätt riktning.Aja baja, max en alkodryck per person inrikes i Plus. Om inte personalen gör ett snedsteg vill säga.
För några decennier sedan skulle ju danska passagerare på väg ner från ARN till CPH, alltid ha en "Gammeldansk" trots att avgångstiden var 0730...Visa bifogad bild 78467 Frågan har kanske kommit upp tidigare eller ställts i någon annan tråd men jag såg i The Menu att måltider och dryck endast finns tillgängligt på flighter längre än 80 min. Tidigare var det ju starksprit utanför Norden, vin och öl inom Norden och en öl alt. vin vid inrikesresor. Vad ingår då egentligen i Plus numera inom Norden och inrikes?
Lite ringrostig på flygfronten, därav min stilla undran
/Mr C
Den dära chokladbollen var inte så bra som hajpen här talade förAtt kombineras med en chokladboll och en Mikkeller eller två.
Att doppa djupfryst renklämma i kaffet är gott.Den dära chokladbollen var inte så bra som hajpen här talade för
Men kan ju bero på att man är yrkesskadad...
Vid nästa workshop eller sammankomst ska jag ta med mig en god chokladboll.
Polarrulle är bra, dock har jag fått den djupfryst dom senaste fyra gångerna![]()
Fast då måste jag börja dricka kaffe...Att doppa djupfryst renklämma i kaffet är gott.![]()