Men va bra, jag hade inte ens testat så det kanske funkade innan också. Tack iallafallFunkade fint ju. Bilden är från parkeringen på Grosvenor House i Dubai. Inte ofta man ser en Enzo. 1 av 400 tillverkade.
Men va bra, jag hade inte ens testat så det kanske funkade innan också. Tack iallafallFunkade fint ju. Bilden är från parkeringen på Grosvenor House i Dubai. Inte ofta man ser en Enzo. 1 av 400 tillverkade.
Det är ju individuellt, men en bra blandning mellan text och bilder brukar vara det som blir bäst. För de resereportage jag skriver håller jag en maxgräns på 30 bilder/artikel med kravet att det ska finnas minst ett ordentligt stycke text mellan varje bild. Det är en tumregel som jag tycker fungerar ganska bra.Vad är att föredra på antal bilder/inlägg? säg att ca 50 bilder skall upp i en reserapport så blir det ju ett rackarns långt inlägg med alla bilder.
Det är ju individuellt, men en bra blandning mellan text och bilder brukar vara det som blir bäst. För de resereportage jag skriver håller jag en maxgräns på 30 bilder/artikel med kravet att det ska finnas minst ett ordentligt stycke text mellan varje bild. Det är en tumregel som jag tycker fungerar ganska bra.
Nu vet jag inte vad det är du tänker skriva, men 50 bilder låter ganska mycket i en reserapport.
Hej, finns möjlighet att öka tiden för autoraderingen av bifogade bilder som inte används? Händer ibland att man sitter längre än en timme och knåpar på en rapport (hände mig precis) varpå bilderna då "försvinner" i början av inlägget (de man la till för mer än en timme sen), och man får börja om igen. Kan tyckas att en timme är en evighet, men har man många bilder med bildtexter, formatering osv att få till snyggt tar det en bra stund.
Förstår samtidigt behovet, man ska inte fylla servern med massa skräp som inte används. Men kanske går att öka till två timmar?
Jag är inte säker, men det är möjligt att du får mer tid om du förhandsgranskar inlägget då och då.