Senaste nytt

Hur många outnyttjade Eurobonus poäng har du just nu?

Hur många outnyttjade Eurobonus poäng har du?


  • Total voters
    1 063

Fredrik

Medlem
Jag svarade men rätt svar är egentligen: För få.

Jag har precis tagit ut 45000 poäng för att flyga OZ HKG-ICN.
 

Gnopps

Medlem
Mina SAS-poäng används flitigt inom Skandinavien hela tiden, de sparar jag inte. För fina awards sparar jag i ett annat program istället.
 

Concorde

Founding Member
Diamond Club Gnopps, hoppas jag?

har ca. 20.000 poäng på EBB, allt från Amex. Brände 25K i C under kampanjen tidigare i år.
 

JacobGBG

Medlem
Uppe i 75000. Dvs ungf halvvägs för en C-award för mig och tösen till USA innan vi börjar göra planer för barnproduktion...
 

jurgenb

Medlem
Uppe i 350k+ börjar expira 2013 först så har lite tid på mig att bränna.. F awards till Asien står väl högst på schemat!
Överträffar mig själv i år med *G kvalificering på 5mån mot 11mån förra året.
 

rob74

Medlem
I dagsläget visar kontot 445.049 poäng och då har jag ytterligare en del som ännu är oregistrerat.
Och då har jag i år redan sprättat 90.000 poäng för SAS/AmEx-erbjudandet (2 för 1) för mig och flickvännen till ORD i Business,
samt 240.000 poäng för en tur till Thailand via Japan (ARN-MUC-NRT-BKK) i First med Lufthansa, ANA och Thai!
 

Jacob

Medlem
samt 240.000 poäng för en tur till Thailand via Japan (ARN-MUC-NRT-BKK) i First med Lufthansa, ANA och Thai!
Coolt! Det där är ju exakt min award routing. Förutom att jag klämde in Frankfurt och första klass terminalen på utresan också.

Bra jobbat! :)
 

cikada

Medlem
Efter många år av flitigt resande har jag nu pensionerat mig och kommer inte att tjäna särskilt många "flygpoäng". Till tröst har jag dock ett EB-saldo på 518000 poäng som jag drygar ut med lite AMEX-poäng m.m.:)
Jag har varit EBG sedan 2002 och är det tom april 2012, dvs 10 år i följd. Eftersom jag dessutom fyllt 60 år har jag för mig att man får livslång EBG-status efter det. Någon här på forumet son vet något om detta fortfarande är aktuellt??
 
Toppen