Senaste nytt

Hur många outnyttjade Eurobonus poäng har du just nu?

Hur många outnyttjade Eurobonus poäng har du?


  • Total voters
    1 063

A380*G

Medlem
Så sent som 2009 gällde det iaf. Två personer jag känner, en kollega och min pappa, fick det samtidigt.
 

cikada

Medlem
Verkar ju lovande! Skall man anmäla till medlemsservice att man är kvalificerad eller håller de örnkoll på det?
 

Jacob

Medlem
Jag har varit EBG sedan 2002 och är det tom april 2012, dvs 10 år i följd. Eftersom jag dessutom fyllt 60 år har jag för mig att man får livslång EBG-status efter det. Någon här på forumet son vet något om detta fortfarande är aktuellt??
Har dom verkligen det fortfarande? Vill minnas att det var någon promo som dom hade i mitten på 2000-talet bara, troligtvis i samband med att Eurobonus fyllde 10 år.

Men absolut värt att försöka, inget att förlora. Det är ändå ganska imponerade att ha upprätthållt guldstatus oavbrutet i 10 år.
 

Appfly

Medlem
Har ca 300k poäng. SAS har ju glädjande kört många fina poängkampanjer under det senaste året som tillsammans med mycket flygande ökat saldot rätt ordentligt trots ett uttag för ett tag sedan. Hoppas kunna bränna poängen på en first/business till Asien eller eventuellt USA:s västkust i sinom tid :)
 

Bryant

Medlem
Snubblade in här idag. Riktigt kul sida! Jag tyckte dock att jag hade många EB poäng, 88000. Inser nu att så inte är fallet :). Jobbar mig upp mot EBG.
 
Bryant - du får nog börja flyga lite mer konsekvent med *A om du ska nå upp till den åtråvärda EBG-nivån. :)

Själv sitter jag för övrigt med 200k + poäng nu efter några härliga dubbla-poäng kampanjer, ett par transatlantiska Optiontown-uppgraderingar och den fina 30k-promon för det nya Amexkortet. Bränner lite då och då på inrikes/Skandinavienresor och ett par europeiska awards till halva priset men planerar nu det stora uttaget med någon slags långväga C/F-resa. Kanske amerikanska västkusten, det skulle vara lysande om SAS gör verklighet av den omtalade SFO-rutten inom det närmaste året!
 

JacobGBG

Medlem
Bryant - du får nog börja flyga lite mer konsekvent med *A om du ska nå upp till den åtråvärda EBG-nivån. :)

Själv sitter jag för övrigt med 200k + poäng nu efter några härliga dubbla-poäng kampanjer, ett par transatlantiska Optiontown-uppgraderingar och den fina 30k-promon för det nya Amexkortet.

Appropå detta så har AMEX just nu en promo som ger 12k poäng om du rekryterar någon att skaffa ett kort (kortägaren får 6k).
 
Toppen