Senaste nytt

Hur många outnyttjade Eurobonus poäng har du just nu?

Hur många outnyttjade Eurobonus poäng har du?

• Total voters
    1 063
Jag har 110000 så det blir en 2-4-1 till USA med den lilla familjen. (Jag är beredd på alla blickar när jag glider in i C med en liten en :))

Lite mer än 410k och en 2-4-1 voucher... Får se om man hittar två C platser med vouchern... Annars ser jag emot min första F resa för poängen nån gång i vår :)

Har 70000 efter att nyligen löst ut en 2-4-1. Jag har en ganska bra omsättning av poäng nuförtiden. Annat var det för 10 år sen när jag var omedveten resenär och poäng brann inne.

trista med EB poängen är ju att man får betala ganska höga omkostnader/kringkostnader.. hade tänkt bränna poäng på en F award till SYD i våras men då bränsletillägg o skatter tillsammans landade på dryga 8 lax så blev det o tömma USDM kontot och få ner dessa till dryga 2 lax istället.

Däremot var det ju inga större problem o lägga bokningen nära inpå, i detta fall var det Thai F mer el mindre hela vägen med undantag för ARN-FRA

Jacob
Jag gick med i Eurobonus redan under 1992 fick Gold for Life när jag fyllde 60 förra året.
Hade haft EBG i 17 av de 20 år som jag varit medlem. En kompis fick Gold for Life i maj
detta år, efter mer än 10 år som EBG och nyss fyllda 60, varför vi kan konstatera att det
fortfarande gäller.

Har dom verkligen det fortfarande? Vill minnas att det var någon promo som dom hade i mitten på 2000-talet bara, troligtvis i samband med att Eurobonus fyllde 10 år.

Men absolut värt att försöka, inget att förlora. Det är ändå ganska imponerade att ha upprätthållt guldstatus oavbrutet i 10 år.

Toppen