Senaste nytt

Hur många outnyttjade Eurobonus poäng har du just nu?

Hur många outnyttjade Eurobonus poäng har du?

• Total voters
    1 063
Har man sådan spend, bör man nog köra med AmEx MR istället. Det är vansinnigt att ha så mycket EB-poäng imho.

Kollade just och jag ligger på 18386p. samt kommer få in ytterligare 12000p. från Pragflighten med dubbla poäng kampanjen efter den 31:a.
Dock kommer det förfalla 4150p. den 31/1.. Någon som har ett förslag på vad jag kan göra eller ska jag satsa på att köpa något från deras webshop?

Jag funderade på det på väg upp till Luleå i förrgår men såvitt jag vet är det alkoholfritt på inrikes. Eller hade jag fel?
Kanske ska skicka en förfrågan till SK Webshop om jag få beställa 4 muffins och 2 flaskor mousserande...

Starköl och vin finns det att beställa på inrikes i alla fall.
Undantaget är att de inte får servera det utan kostnad i Plus.
Åker du till utlandet så ingår det ju utan kostnad.
Har dock ingen koll på om det finns bubbel inrikes, då jag inte har "varit i behov" av det hittills. Kanske ska testa ikväll när jag åker ner till ARN... ;)

160 000 och en 2-4-1. Men i och med den totala avsaknaden av två samtidiga business-awardplatser ToR i longhaul lär inte de poängen användas i det närmaste...

När jag flög till Kiruna idag sa en av flygvärdinnorna att det är olagligt att servera alkohol innan klockan 11 och att man inte får ge bort den, därför kostar den för PLUS. Nyheter för mig!

Ont: har runt 20k poäng för tillfället.

Stämmer det! Kl 11 har alltid varit gränsen för att få servera alkohol inrikes, så vitt jag vet.
Kan ju iaf bekräfta att det finns bubbel ombord. Tog en sådan nu på väg till ARN bara för att. Samma som de har utrikes, dvs inte min favorit. Hade hellre sett att de hade någon god Cava om det nu prompt inte ska vara äkta vara. Har för mig att de haft någon sådan som varit helt okej.

Så för att gå på väg mot On Topic igen, så kan man använda poängen till att köpa bubbel inrikes! :)

Toppen