Silferlood
Medlem
Tror det ligger nåt in det du säger, säkert nåt cobrandkortHan kanske gör företagets alla inköp på sitt Amex. Sådant hyss skulle vi aldrig hålla på med.
Tror det ligger nåt in det du säger, säkert nåt cobrandkortHan kanske gör företagets alla inköp på sitt Amex. Sådant hyss skulle vi aldrig hålla på med.
Dock kommer det förfalla 4150p. den 31/1.. Någon som har ett förslag på vad jag kan göra eller ska jag satsa på att köpa något från deras webshop?
Muffins och lite mousserande![]()
Jag funderade på det på väg upp till Luleå i förrgår men såvitt jag vet är det alkoholfritt på inrikes. Eller hade jag fel?
Kanske ska skicka en förfrågan till SK Webshop om jag få beställa 4 muffins och 2 flaskor mousserande...
160 000 och en 2-4-1. Men i och med den totala avsaknaden av två samtidiga business-awardplatser ToR i longhaul lär inte de poängen användas i det närmaste...
När jag flög till Kiruna idag sa en av flygvärdinnorna att det är olagligt att servera alkohol innan klockan 11 och att man inte får ge bort den, därför kostar den för PLUS. Nyheter för mig!
Ont: har runt 20k poäng för tillfället.