Senaste nytt

Hur många outnyttjade Eurobonus poäng har du just nu?

Hur många outnyttjade Eurobonus poäng har du?


  • Total voters
    1 063
110 000p intjänade sen i somras. Har du lust att berätta hur du gör för att få in så mycket poäng? Flyger du mycket?

Hej @Zniper Nej jag flyger faktiskt inte så mycket. Lyckades med ett nödrop återkvalificera mig som EBG, då på segment och inte poäng. 110k poäng sedan i somras består av 30k Bonus Challenge (ok under den flög jag en del), 40k via SAS-brandade kreditkort Diners och MasterCard, ca 20k via hyrbilar/hotell/poängshoppen etc. T.ex. Avis hade en kul kampanj förra sommaren, två bilhyror gav mig 8.000 poäng :) (Tror det finns en tråd om denna kampanj, någon skön BC:are som maxade totalt... Endast resterande ca 20k poäng kommer från flygningar... :)
 

Brandten

Medlem
Det är en liten sanningsmodifikation då jag fick tillbaka 80000 poäng för en resa som inte blev av (typ). Annars är det bonus challenge, resor (familjekonto), Amex autosweep, Amex värvningsbonus och diverse (parkering, ström, preem etc).
 
170k + 30k (jag o frugan). Verkar dock vara svårt att få vetting användning för dem. Får se om årets planerade resor kan uppgraderas till C (Miami i oktober). Annars 2 London och 1 Alicante planerade under våren/sommaren. Men där är det knappt lönt att använda dem tycker jag.
 

MrGunnar

Medlem
749 poäng just nu. Poänginsamlingen har legat lite på is ett tag. Alla poäng brändes vid jul på poängrabattsresa.
 

henrik l

Medlem
Uppdaterar. Har väl 35 k, men krediterar flighterna till M&M, så det är kreditkort och familj som ser till att sipprar in lite. Å andra sidan finns det väl +300 k hos BA och lika mycket hos AA, plus några andra spridda skurar på 50-100 k:p
 
Toppen