Senaste nytt

Hur många outnyttjade Eurobonus poäng har du just nu?

Hur många outnyttjade Eurobonus poäng har du?


  • Total voters
    1 063

Flood

Medlem
Ynkliga 45 016 poäng på kontot. Har lyckats använda 342 000 poäng under senaste 12 månaderna enligt räkneverket.
 

Sakoz

Medlem
Det känns som en helig gräns att aldrig ligga under 300.000 poäng. Bäst mår jag när kontot visar lite över 500.000... och nu till min fasa ligger jag på ynka 217.000 poäng efter diverse bokningar... ni kan ju bara ana hur jag mår just nu. ;) Men balansen borde vara återställd inom 3-4 månader. :)
 
Last edited:

Johanna

Medlem
140 000 nu. Har en 2-4-1 bokad till Japan över påsk 2 personer. Har ytterligare en 2-4-1. Skulle vara kul att göra en F någonstans. Eller så Sydamerika. Jag har aldrig varit där. Men då tömmer jag nästan kontot helt. Längesen jag var nere på så lågt.
 

Samosaguas

Medlem
Ligger på ynka 7134 poäng just nu och blir avundsjuk när jag läser denna tråd med alla som har så fantastiskt mycket poäng.

Jag brände mina poäng på en resa till Tokyo i höstas och har en resa bokad till New York i vår och sedan en resa till Miami i höst. Alla resor med Amex 2-4-1.
 

PetrelliDK

Medlem
Measly 39000 points :(. Har en T/R booket til Dublin i næste uge + der triller snart 30000 ind fra SAS Challenge.

Har også en LAX T/R i starten af April, så jeg skulle gerne snart krydse 100k igen! :)
 

FF#1

Medlem
Är det inte dags för en ny tråd med ny omröstning? känns som att det är många här som har ökat nått enormt i poäng i takt med ökad medvetenhet.
Har gått från att ligga och balansera runt 100000 till runt 350000 på nått år trots kraftigt ökad avbränning.
 
Toppen