Senaste nytt

Hur många outnyttjade Eurobonus poäng har du just nu?

Hur många outnyttjade Eurobonus poäng har du?

• Total voters
    1 063
146.000 poäng just nu. Kommer inte öka så värst mycket närmaste tiden eftersom jag kör extrakort till min sambos Amex Elite för att nå 190k på hennes konto (hon ligger på 155k). Jag kör Coop/Betalo så att jag drar in lite som kan användas till eventuella uppgraderingar eller bonusresor inrikes/intra-Europa i alla fall.

Knappt 350k kvar nu efter familjens LH-F resa i januari :) Det var grymt poängvärde!

Bara jobbresande nu inom överskådlig framtid så hinner väl spara ihop en del tills jag fått nya Elite-checkar. Jag har dessutom miljoner Amex poäng där jag går och hoppas på en EB-kampanj vilket inte har hänt på många år nu trots deras täta samarbete. Jag har dock tålamod då dessa poäng aldrig går ut.

Drygt 330.000, helt ok tycker jag med tanke på att jag aldrig flyger i tjänsten, 1-2 betald longhaul i C och 1-2 betald shorthaul i Y per år, har inga utlägg via företaget och heller ingen egen firma. Vad jag vill få fram är att det är fullt möjligt att skrapa ihop en hel del EB-poäng enbart via Amex, Coop, Lensway (tidigare i varje fall ) osv.

Poängen är ju till för att brännas! Det känns dock alltid bättre, måste jag erkänna, med motsvarande en bra årslön 500-600K på kontot för oförutsedda saker som kan dyka upp. Mer än det kan dock vara dumt om vår "riksbankschef" Rickard Gustafsson, VD på SAS, beslutar sig för negativa räntor, devalveringar eller andra "enhancements". :D

Toppen