Senaste nytt

Hur många outnyttjade Eurobonus poäng har du just nu?

Hur många outnyttjade Eurobonus poäng har du?


  • Total voters
    1 063

Goldfinger

Medlem
980.000 lite förvånad att vara under miljonen på kontot, men har använt 600.000 i år...Blev väl så mycket eftersom jag inte lyckats använda mer än en 2-4-1 voucher. Surare var meddelandet från Finnair att 88.000 poäng förfall och försvann... Tror jag lägger ner Finnair Plus nu och hittar ett annat OW program... det är ju helt omöjligt att hitta reward flighter hos dem :-(
 
  • Gilla
Reactions: Gus

nissefalk

Medlem
72k senaste flygning med Star Alliance i Januari Air India 800 poäng innan dess i November 2010 TG LHR-BKK i Business, samlat poäng på Plejmo, AMX, Fortum etc etc för att komma upp i 72k, SAS är bra på att få ihop poäng utan att flyga....
 

ante_77

Medlem
443.000 efter att jag har haft få flygningar på senare tid.
Flyger till 95% inom Skandinavien och ekonomi biljett dessutom.
Har jag tur så kanske jag hinner upp till 500k i år.
 

kaktusen

Medlem
475 000 poäng hos SAS inräknat 60 000 som ska växlas genom Coop. Har redan bokat två inrikesresor för familjen sportlov samt påsklov. Siktar på att göra en resa i Lufthansa F till Asien inom en månad eller två och senare en resa med de två barnen med Lufthansa F samma sträcka. Då går många poäng åt men har två Amex vouchers att använda. Poängen fylls på rätt bra med Betalo, Amex Elite samt SAS MC. Det kommer in minst 600 K poäng per år.
 
  • Gilla
Reactions: Gus

Brandten

Medlem
980.000 lite förvånad att vara under miljonen på kontot, men har använt 600.000 i år...Blev väl så mycket eftersom jag inte lyckats använda mer än en 2-4-1 voucher. Surare var meddelandet från Finnair att 88.000 poäng förfall och försvann... Tror jag lägger ner Finnair Plus nu och hittar ett annat OW program... det är ju helt omöjligt att hitta reward flighter hos dem :-(
1 miljon poäng!? Galet mycket! :)
Jag har bara mina futtiga 200000.
 
Toppen