250 + EBG-bonusen per vägEnkel fråga kanske....
Jag har EBD och hittills 89525 poäng. Skall till stockholm och tänkte flyga SAS och hinner precis få in den i min intjäningsperiod. Vad får man för en billigaste ToR GOT-ARN?
Tackar
Det fanns väl inga platser i J så dom var snäll och bokade dig i Z utan extra kostnad! Det har hänt mig någon enstaka gång, om dom är snäll eller lat vet jag inteJag flyger HEL-ARN-HEL ett par gånger i veckan och tjänar alltid 937 p per ben. För ett par veckor sedan behövde jag boka om kvällsflyget till ett senare, agenten i diamondsupporten bokade dock om mig till Z från originalbokningen som var i J, så jag fick 1250 p istället. Någon som törs spekulera i vad som hände här, mänskligt misstag bara?
Ja, det ser ut att stämmaBorde jag då tjäna ihop 750p per flight ner och 2000p per flight hem. Eller är jag fel ute?
Exakt. Poängsumman du tjänar till Eurobonus framgår endast på Eurobonussidorna hos SAS. Alla andra uppgifter om miles/poäng hos exvis Thai, Singapore, Air NZ osv gäller deras respektive bonusprogram...Alltså enligt den borde jag tjäna in 1556 poäng? Eller det är enbart om jag använder Miles&more, på sas blir det andra poäng?