Senaste nytt

Hur många Eurobonuspoäng tjänar jag?

Jag försöker efterregistrera en United-flygning i business mellan Seattle och San Fransisco men enligt SAS hemsida är flighten inte giltig för poäng. Ser ingen info någonstans om varför flighten i fråga inte skulle ge några poäng. Någon som vet varför jag får detta meddelande?

Visa bifogad bild 64492

Personlig info syns i bilden.

Kan det ha gått för kort tid efter resa för efterregistrering?
Jag har liknande problem med en Air Canada-flight. Inbillar mig att det beror på uppgraderingen av eurobonusservrarna förföra veckan. Ska prova med Dianondmailen och se vad de säger.

Troligen har det med uppgraderingen att göra men det skulle kunna bero på att UA816 flyger SEA-SFO-LAX och att sträckan därmed inte känns igen (men man tycker att felmeddelandet då borde vara något annat...). Vänta några dagar och försök igen innan du hör av dig till SAS.

Sitter och kollar på biljetter till Thailand med TK

Men när jag är inne på deras bokningsida så lyckas jag fasen inte se vilka bokningsklasser det är på biljetterna jag söker, och inte heller på SAS sida hittar jag nån tabell över intjäning i det olika klasserna....vad fasen gör jag för fel

Sitter och kollar på biljetter till Thailand med TK

Men när jag är inne på deras bokningsida så lyckas jag fasen inte se vilka bokningsklasser det är på biljetterna jag söker, och inte heller på SAS sida hittar jag nån tabell över intjäning i det olika klasserna....vad fasen gör jag för fel
Det finns länk i första inlägget som visar hur mycket du tjänar i olika klasser till Eurobonus med olika bolag. Hur du får fram det på Turkish sida har jag dock ingen aning om.

Tyckte jag provade den förut utan att det kom fram nått, men nu när jag provade igen kom tabellen upp så nu återstår det bara att klura ut i vilket skede man kan se bokningsklass på TK:s sida....tack för hjälpen iaf

Tyckte jag provade den förut utan att det kom fram nått, men nu när jag provade igen kom tabellen upp så nu återstår det bara att klura ut i vilket skede man kan se bokningsklass på TK:s sida....tack för hjälpen iaf
Om du svär mindre och fortsätter med bokningen lite längre (mata in passagerarens info), kommer du till betalningssidan och där kan du se bokningsklass på Turkish Airlines flighter. :)

T ex:
screenshot20160421_04-tk-png.51724

Sökes: Flygbiljett Stockholm – Tel Aviv i juni. | BusinessClass.se forum | 500 000 inlägg om resor

Toppen