Senaste nytt

Hur många Eurobonuspoäng tjänar jag?

Svårt att svara på eftersom du inte har bokningsklasser flyger du på billigaste biljetterna får du 25% av distansen.
Tack för ditt svar.

Påverkas EB poängen (ca 25%) om jag uppgraderar? Har nämligen 6000p kvar för att behålla mitt EBG och bara denna resa att ordna det på, hade gärna styrt bokningen till Sas men är inte jag som bokar så det kommer bli LH.

Tack för ditt svar.

Påverkas EB poängen (ca 25%) om jag uppgraderar? Har nämligen 6000p kvar för att behålla mitt EBG och bara denna resa att ordna det på, hade gärna styrt bokningen till Sas men är inte jag som bokar så det kommer bli LH.
Detta får någon mer kunnig svara på.

Arlanda - bangkok med Swiss i deras billigaste business class, P. P ger tydligen 100%
Arn - Zurich - bkk
Hur många poäng blir detta, 10000 till eurobonus? Vill se om jag räknat rätt.

Arlanda - bangkok med Swiss i deras billigaste business class, P. P ger tydligen 100%
Arn - Zurich - bkk
Hur många poäng blir detta, 10000 till eurobonus? Vill se om jag räknat rätt.

Visa antal miles, tid och stor karta på Great Circle Mapper

Stockholm-Zürich: 925 miles = 1.000 poäng
Bangkok-Zürich: 5.632 miles = 5.700 poäng

(1.000 + 5.700) x 2 = 13.400 poäng om jag har räknat rätt.

I fall dina flygningar mellan Stokcholm-Zürich är med SAS och flygningar mellan Zürich-Bangkok är med THAI, finns det chans att du tjänar mer poäng.

Tack för ditt svar.

Ganska säker på att du enbart får poäng för bokningsklassen. Jag har aldrig fått EB-poäng för den uppgraderade klassen från LH. Dessutom brukar väl inte LH sälja uppgraderingar i tyskland? På outstations händer det, men jag har inte varit med om det på hemmaplan.

Z-klass. SAS kan inte svara på vad det ger. Nån som vet här?

upload_2015-5-9_12-13-18.png

Toppen