Senaste nytt

Hur många Eurobonuspoäng tjänar jag?

Visste inte hur mkt jag skulle flyga förra året, så jag la allt på A3 och fick deras Gold giltigt i tre år.
I år från februari, som är min brytpunkt på EB, så har jag lagt allt på EB. I fredags flög jag MMX-ARN-VBY och det tog mig över 50k med 100 poängs marginal. Återresan som låg på samma bokningsnummer skedde i söndags. Kommer, eller ska, de två segmenten (returen VBY-ARN-MMX) ge mig 25% påslag eller är jag Silver genom hela bokningen?

Om du har hunnit fått uppgradering till guld under resan (och det registrerats att du faktiskt är guld) så borde du få guld-bonusen.
Själv blev jag guld på flyget SFO-CPH men CPH-ARN flögs ändå som EBS i och med att min status inte hunnit uppdaterats ännu.

Jag och damen flyger Arn-Fra-Ord i sommar med LH, vi flyger på den näst sista dagen i hennes kvalificerings period och hon är precis på håret för att få ihop till ett Diamond. Vi flyger Arn-Fra i J och Fra-Ord i A, jag skulle behöva få reda på exakt hur många EB poäng det ger (hon är guld)! Är nybörjare på detta så jag
är mycket tacksam för all hjälp!

Tack, Man blir lite blind med åren:), om jag förstår detta korrekt så är det då 5105 Miles vilket ger 5200 * 2 = 10400 poäng, eller har jag missat något?

Tack, lite spännande då med tanke på att hon kommer att vara uppe i 89600 innan den resan, kanske lägga att boka en liten extra resa för att vara 100%!

Toppen