Senaste nytt

Hur många Eurobonuspoäng tjänar jag?

Det er desværre korrekt, Turkish Airlines W-klasse giver ikke point til EuroBonus. Du kan med fordel kigge på andre bonusprogrammer, fx. Turkish Airlines eget "Miles&Smiles".

Vad gäller för intjäning om man inte reser med den biljett man köpt?
Typ köper en ToR men skiter i hemresan/köper ny returbiljett med annat bolag.

0 poäng?

Vad gäller för intjäning om man inte reser med den biljett man köpt?
Typ köper en ToR men skiter i hemresan/köper ny returbiljett med annat bolag.

0 poäng?

Du får poäng när du sitter i stolen. Har du en tur&retur men bara flyger ena vägen så får du alltså bara poäng för den sträckan, returen blir då 0 poäng.

Det var dåligt.
Kan man inte checka in via appen då och sedan hävda att man var med via EBretro? Inläsningen vid gate kan ju strula ibland :)

Missar 6000 baspoäng på denna fadäs.

Det var dåligt.
Kan man inte checka in via appen då och sedan hävda att man var med via EBretro? Inläsningen vid gate kan ju strula ibland :)

Missar 6000 baspoäng på denna fadäs.

Nej. Sitter du inte på planet får du inga poäng. Om du checkar in så kommer de dessutom att bli oroliga när du inte dyker upp, så gör inte det. Vill du ha baspoäng - flyg. Så enkelt är det.

Jojo kopplingen mellan baspoäng och flyg tror jag är rätt uppenbar för de flesta.
Det handlar inte om något sätt att köpa baspoäng utan att flyga här.

Jojo kopplingen mellan baspoäng och flyg tror jag är rätt uppenbar för de flesta.
Det handlar inte om något sätt att köpa baspoäng utan att flyga här.

Vad handlar det om då? Dina inlägg antyder att du vill hitta ett sätt att få dina poäng utan att flyga och det går helt enkelt inte.

Snabb fråga.

Drar till London imorgon
TOS-OSL-LHR

Har tre timmar och slå död på imorgon på OSL och tänkte ta in på loungen där men jag hittar inte mitt Eurobonus-kort är hemma. Kan jag vid entre till loungen uppge mitt Eurobonus nummer tillsammans med pass så dras det poäng på mitt kort? Har beställt nytt kort ska tilläggas.

Toppen