Senaste nytt

Hur lång tid tar det för extrapoäng att trilla in på kontot?

Så kan det mycket väl vara, säger inte emot dig :)
Det är dock ofta skillnad på vad som gäller i teorin och vad som gäller i verkligheten.
Precis, och jag har blivit fakturerad årsavgiften och inte ännu fått poängen, vi får se om jag får dom automagiskt när jag betalat....

Vad är "brytdatum"?
Datumet dom bryter för fakturering, du får alltså en faktura på alla köp som bokförts till det datumet från motsvarande datum föregående månad. Då kommer också poängen som du har tjänat in under perioden att överföras till SAS den första måndagen efter detta datum.

11/12 2016 debiterades min årsavgift, fakturan betalades på faktura datum 27/12. Jag har ännu inte fått mina statuspoäng och nu har jag hunnit betala ytterligare en faktura! Någon mer som fortfarande väntar?

11/12 2016 debiterades min årsavgift, fakturan betalades på faktura datum 27/12. Jag har ännu inte fått mina statuspoäng och nu har jag hunnit betala ytterligare en faktura! Någon mer som fortfarande väntar?
Denna tråd handlar om de extrapoäng man får när man handlar med sitt Amex.
Antar att din fråga rör Amex elite och de 20k baspoäng man ska få? I så fall skulle jag kontakta Amex då det verkar som om detta fallit bort för dig. De brukar vara bra på att fixa detta relativt snabbt när det hänt för andra.

Antar att din fråga rör Amex elite och de 20k baspoäng man ska få? I så fall skulle jag kontakta Amex då det verkar som om detta fallit bort för dig. De brukar vara bra på att fixa detta relativt snabbt när det hänt för andra.

Ok,Tack!

Igår kom mina 20000 statuspoäng in på kontot med datum 20/11 2016!!!

Toppen