Senaste nytt

Hur konverterar man en omedveten resenar - som dessutom rakar var min fru

Skumpan lär ju vara tillräckligt för att få henne konverterad.
Taittingern BA har i loungen gar inte av for hackor, daremot tycker jag inte att den de har i CE ar nagot att hanga i julgranen. Enda kruxet jag just sett ar att BA flyger till Teneriffe North och hotellet jag tittat pa ligger pa sykusten - flyget gar dessutom 07:00 pa morgonen...... dags att leta flygplatshotell tror jag.

Off topic: Jag sitter med GUF2 och kommer om en vecka aven fa 2 upgrade for 1 med BA. Kan man (och isafall hur) kopa biljetter i WT, uppgradera till WT+ med Avios och sedan till CW med vouchrarna? Jag sag just att WT till MIA kostar samma som CE till Teneriffa....... Jag tror man ar som bast med att planera resor nar man sitter i en lounge med nagot att dricka.......

Hyfsat medveten känner jag mig men skulle aldrig välja mer en max 1 byte för en resa med familjen och knappast det heller när det finns direktflyg.

Taittingern BA har i loungen gar inte av for hackor, daremot tycker jag inte att den de har i CE ar nagot att hanga i julgranen. Enda kruxet jag just sett ar att BA flyger till Teneriffe North och hotellet jag tittat pa ligger pa sykusten - flyget gar dessutom 07:00 pa morgonen...... dags att leta flygplatshotell tror jag.

Morgonavgång låter nog kanske inte som den bästa metoden, i synnerhet då @Agö redan konstaterat att fakiravgångar strider mot det medvetna resandet ;) Skämt åsido, så bör väl @agehall kunna komma med några tips, då han har lyckats omvandla @FruAgehall till en medveten resenär.

Föreslår via FRA och JFK med LH i First så är hustrun konverterad för alltid.
Teneriffa kan man ta som en avstickare på hemvägen:)

Det har ingenting med damer att göra, alla kan mutas med champagne!

(Nåja, inte du då, men i princip :p)

Fair enough :p
(Antakeligvis mest ille med hvorfor: jeg liker det rett og slett ikke. Synes det smaker stygt. Hverken religiøse eller helsemessige årsaker :p )

Jag tror jag gar at ratt hall, for ett halvar sen sa var jag tydligen tokig som hellre akte BA MAN-LHR-HEL istallet for direkt med AY MAN-HEL. Nu forstar hon helt varfor jag gor det. I julas da jag foreslog en resa till HNL sa ansags jag inte heller frisk, den skulle gatt MAN-DUB-LHR-SFO-HNL och tillbaks samma vag. Jag har hopp, forra veckan hade hon till och med forstaelse till varfor jag akte till stockholm via munchen istallet for direkt.

Toppen