Senaste nytt

Hur konverterar man en omedveten resenar - som dessutom rakar var min fru

Timotey

Medlem
Tyvärr så biter det inte på alla kvinnor. Har försökt med både F klass i 380 med Dom Perignon men det var inget som imponerade. Var tvungen att ta omvägen via CDG och det kan ju få de flesta att tycka att det borde ju gå att tesa smidigare. Nu är inte jag heller den som får en aha-upplevelse av champagne, men det finns ju andra drycker som smakar bättre än Dom Perignon. Håller just nu på att fresta med F på LH till USA men det går trögt. Motargumentet är att det duger väl med SAS i C då kan man ju åka direkt och slippa byta. Får se vart det slutar.
Vill hon inte följa med så kan jag meddela att jag blir oerhört frestad av LH F och för min del får du ta hur många omvägar du vill ;)
 

Alf

Medlem
Inte för att vara oförskämd.. Men om man blandar in CDG i resan så får man väl ändå skylla sig själv? ;)

Håller helt med, men det var enda chansen att komma över platser i F på MH 380. Fanns inga platser från LHR som var alternativet och det är inte heller roligaste alternativet om man skall byta terminal även om det inte är lika illa som CDG.
 
Toppen