Airman
Medlem
Ny här sedan några månader och har börjat lägga upp en strategi för EBG samt några 2-4-1 mha Amex Elite, Betalo mm. Tar examen vid årsskiftet, så är än sålänge i planeringsstadiet. Hittade hit pga att en läkare där jag pluggar pratade en massa om svårförståeliga långresor i F för att samla poäng. Det lät konstigt tyckte jag, men hade länge misstänkt att det måste finnas ett vettigt/prisvärt sätt att få flyga i business/first och inte betala extrema summor. Nyfiken och googlade och hamnade här 
Och precis just nu upplever jag svår missade-dealen-ångest pga att jag för en gångs skull inte gick in på BC och kollade nya inlägg under förmiddagen igår! Misstag! Har aldrig rest business, och de där superbilliga biljetterna till USA upptäckte jag timmen efter att dealen försvann! Skall hädanefter se till att kolla in på forumet några gånger om dagen i alla fall, har lärt mig min läxa!
Så jag har redan blivit besatt, även innan jag kan använda mig så mycket av detta härliga forum
Och precis just nu upplever jag svår missade-dealen-ångest pga att jag för en gångs skull inte gick in på BC och kollade nya inlägg under förmiddagen igår! Misstag! Har aldrig rest business, och de där superbilliga biljetterna till USA upptäckte jag timmen efter att dealen försvann! Skall hädanefter se till att kolla in på forumet några gånger om dagen i alla fall, har lärt mig min läxa!
Så jag har redan blivit besatt, även innan jag kan använda mig så mycket av detta härliga forum