Delayed
Medlem
Varför vill du så gärna få återbetalningen till ditt bankkonto?De pengarna vill jag inte använda till att minska mitt innestående belopp
Varför vill du så gärna få återbetalningen till ditt bankkonto?De pengarna vill jag inte använda till att minska mitt innestående belopp
Varför vill du så gärna få återbetalningen till ditt bankkonto?
Ja då förstår jag bättre.Skrev fel i förra inlägget, min spend är lägre (inte högre) än det belopp som ska återbetalas
Det är ju en väsentlig skillnad. Då borde det kunna gå, om inte nu så efter att fakturan genererats.Skrev fel i förra inlägget, min spend är lägre (inte högre) än det belopp som ska återbetalas
Egentligen får inte inte ha ett positivt saldo hos dem. Om/när de upptäcker är en annan fråga. Men varför inte kontakta dem och få pengarna utbetalda igen? Finns alltid risk att en utbetalning som de själv starta kommer som en jävla utbetalningsavi som kan kosta tid och pengar att lösa in hos banken.Jag har avbokat en resa och fått återbetalning till mitt Amex Platinum. Har nu -40k i aktuellt saldo. Kommer Amex betala tillbaka dessa automatiskt eller kan dom ligga där och skvalpa tills jag handlat upp dom? Använder normalt bara Platinum i samband med resor eller större inköp och det lär dröja ett tag till till det blir aktuellt.
De kommer höra av sig och be att du anger varit de ska föras över då Amex inte får agera bank.Jag har avbokat en resa och fått återbetalning till mitt Amex Platinum. Har nu -40k i aktuellt saldo. Kommer Amex betala tillbaka dessa automatiskt eller kan dom ligga där och skvalpa tills jag handlat upp dom? Använder normalt bara Platinum i samband med resor eller större inköp och det lär dröja ett tag till till det blir aktuellt.