Senaste nytt

Hur får man billigast ett Priority pass?

jerixon

Medlem
Bor inte heller i Stockholm.
Men har trots det gått plus bara på ICA.
Sen är jag i Stockholm privat en del och besöker vänner och då passar ju Amex Dining utmärkt.
Nja jag tycker nog allt att de skött det helt OK iår jämfört med andra produkter under pandemin.

OT:
Nu brukar jag vara den förste som poängterar Stockholms centrering från AMEX [men samtidigt förstå varför]…
… men just ICA krediter och Dining with AMEX erbjudandet nr 2 som innefattar restauranger utanför Stockholm är jag nog böjd att hålla med @jerixon här.
Släng in Lounge To Go vid tågresorna som blivit fler under Covid-19 så är det pluss deluxe med AMEX Plat.

EDIT: Priority Pass har varit en räddningsplanka nu när SAS loungen på GOT är tillfälligt stängd.
 
Bor inte heller i Stockholm.
Men har trots det gått plus bara på ICA.
Sen är jag i Stockholm privat en del och besöker vänner och då passar ju Amex Dining utmärkt.
Nja jag tycker nog allt att de skött det helt OK iår jämfört med andra produkter under pandemin.
Har letat efter det du skriver om ICA-krediter. Vad är det? Hittar ingen tråd...
 
Ser ut som den typ av abonnemang där du betalar per besök, typ 30€.
Prioritypass finns i olika nivåer.
Finns under plans på hemsidan.
Airport Lounge programme | Priority Pass
Bör kanske förtydligas att detta är planer som man kan köpa som privatperson. Det som ingår i kreditkort är ibland varianter som inte matchar någon av de alternativen.

Men ja, i just detta fall tycks det stämma. Läser man längre ner på SEB-länken står ju detta:

"Dessutom ingår ett medlemskap i Priority Pass (ordinarie avgift 99 euro), vilket ger tillträde till mer än 1 300 vip-lounger i över 400 städer världen över. Ett loungebesök kostar cirka 30 USD."
 
Toppen