Senaste nytt

Hur får man billigast ett Priority pass?

Hej, ny här!
Tänkte kolla om det är någon här inne som har koll vad det är för kort som gäller om man är från Finland? Allmänt verkar finska kort vara väldigt dåliga.

OP Visa Platinum är snäppet billigare, men inget poängsystem. Vi har inte alls en likadan kreditkortsmarknad som Sverige.

Handelsbankens platinum-kort ger PP. Verkar betydligt billigare än OP?
Platinum är kreditkortet med mycket extra | Handelsbanken

Tidigare ja, men senast var det helt omöjligt. Tjänstemannen påstod att de inte hade någon som helst möjlighet att påverka prissättningen på kort eller andra produkter. Detta var något år sedan och jag tror inte att det blivit lättare med tiden, men jag vet inte eftersom jag flyttade från Handelsbanken då.

Tidigare ja, men senast var det helt omöjligt. Tjänstemannen påstod att de inte hade någon som helst möjlighet att påverka prissättningen på kort eller andra produkter. Detta var något år sedan och jag tror inte att det blivit lättare med tiden, men jag vet inte eftersom jag flyttade från Handelsbanken då.
Hmm, men min kontakt har redan ändrat offererad kostnad på ett vanligt bankkort så den kan hon åtminstone inte dra på mig. :rolleyes:

Toppen