Ring och kolla du ska ha tills 31dec.Nej, det var till Feb 2026.
Skyller på låg iq, tänkte på senator statusen.Ring och kolla du ska ha tills 31dec.
Inte lätt att vara korkad!
Det beror väl på när man gjorde matchningen? Vouchers gäller i två år från när man fick dom så man kan kolla på kontot när dom postades.Statusen går ut Feb 2026
Vouchern går ut Dec 2026
Tycker det är raka motsatsen! 40-50k för att åka ner till Asien är ju dunder.Kul att höra att du lyckades!
Mycket detta med uppgraderingar som gör att jag fortsätter med LH sen så länge SAS inte erbjuder vettiga anslutningar (exempelvis ICN-PVG) så är man ju tvungen att hitta andra alternativ. Men det är enormt mycket svårare att få ihop poäng till en bonusresa med LH än med SAS.
Kanske lite off topic nu men, det är möjligt att både poängpriser och tillgänglighet är betydligt bättre än med SAS men efter 6 legs 2024, återkvalificerat till senator 2025 (med god marginal, tror jag landade på runt 2500p) och en ToR till Indien i C (560QP) så har jag fortfarande bara drygt 113k miles. Som jag förstår det behöver jag 168 för två pers i C?Tycker det är raka motsatsen! 40-50k för att åka ner till Asien är ju dunder.
Det är ju det som är grejen, hade LH eller för den AFKL fixat till ett kreditkort som man kunde landa in lite poäng med så hade jag bara dragit in 300.000 på mitt Elite och sedan resten av spenden där.Kanske lite off topic nu men, det är möjligt att både poängpriser och tillgänglighet är betydligt bättre än med SAS men efter 6 legs 2024, återkvalificerat till senator 2025 (med god marginal, tror jag landade på runt 2500p) och en ToR till Indien i C (560QP) så har jag fortfarande bara drygt 113k miles. Som jag förstår det behöver jag 168 för två pers i C?
Med SAS så kan jag dra in mängder av poäng via kreditkort och antingen 2-4-1 eller fly premium rabatter. Sen har vi ju dubbla poäng kampanjer också. I mars kommer jag (om jag räknat rätt) få in 102k för en enda resa med SAS.
Med det sagt så om LH hade liknande erbjudanden av kreditkort så vore valet för mig enkelt.