Senaste nytt

Hund/djur i loungen?

Jeg undgår i størst mulig udstrækning hunde og andre husdyr - således også i loungen og på flyet. Det undrer mig faktisk at man kan finde på at medbringe dyr disse steder(!!).

Fremover vil jeg benytte muligheden for at kunne melde allergi ved booking, det har jeg faktisk ikke skænket en tanke før!

Jeg undgår i størst mulig udstrækning hunde og andre husdyr - således også i loungen og på flyet. Det undrer mig faktisk at man kan finde på at medbringe dyr disse steder(!!).

Fremover vil jeg benytte muligheden for at kunne melde allergi ved booking, det har jeg faktisk ikke skænket en tanke før!

Samma här. Ska börja lägga till pälsallergiker i mina bokningar ;). Sist hamnade vi bredvid 2 små hundar på rad 5. Usch ;).

@Igorius och @Agö varför öppnade ni pandoras box :).

Samma här. Ska börja lägga till pälsallergiker i mina bokningar ;). Sist hamnade vi bredvid 2 små hundar på rad 5. Usch ;).
.....
Tror jeg havde sagt de kunne tage min kuffert af...!

Jeg har en gang for mange år siden siddet ved siden af en passager som havde en lille rotte-hund som hun blev ved med at tage frem fra tasken og give mad - never again!

Jag har för mig att Jan Stenbeck på sin tid alltid tog med hunden på sina resor mellan USA och Sverige. Han bokade ju även eget säte till hunden och dom åkte inte ekonomi. Själv har jag inga problem med en hund bredvid mej, inte värre än någon annan passagerare, ligger i regel stilla och är tyst.

Toppen