Senaste nytt

Hotelsbysas.com

Hej, är det någon som känner till sidan "hotelsbysas.com" i samarbete med Hotels.com? Man utlovas eurobonuspoäng vid hotellbokningar. Är detta fake? Jag har utnyttjat flera bokningar, men några poäng har inte visat sig. Varken hotels eller sas påstår sig känna till upplägget.

/Stefan
 

Jannes

Medlem
Du menar samarbetet som SAS marknadsför och länkar direkt till från sin hemsida?

Det är helt äkta, och har du inte fått EB-poäng när du bokat så har något gått snett.
Vem på Hotels och SAS påstår att de inte känner till detta samarbete?
 

Hachans

Medlem
Hej, är det någon som känner till sidan "hotelsbysas.com" i samarbete med Hotels.com? Man utlovas eurobonuspoäng vid hotellbokningar. Är detta fake? Jag har utnyttjat flera bokningar, men några poäng har inte visat sig. Varken hotels eller sas påstår sig känna till upplägget.

/Stefan

Nej, den är inte fake. Det är samma sida som dyker upp i appen och så när de försöker sälja på dig hotell till ställen du precis bokat flyg.
 
websidan heter "hotelsbysas.com". en representant hos SAS Customer Service säger att han inte har hört talas om detta och hänvisar till Hotels amerikanska help desk där jag inte heller får något svar. Verkar ganska hemligt......
Den bifogade filen visar hotell-bekräftelsen
 

Attachments

  • hotelsbysas.jpg
    hotelsbysas.jpg
    75,2 KB · Visningar: 112

Rickard_O

Medlem
websidan heter "hotelsbysas.com". en representant hos SAS Customer Service säger att han inte har hört talas om detta och hänvisar till Hotels amerikanska help desk där jag inte heller får något svar. Verkar ganska hemligt......
Den bifogade filen visar hotell-bekräftelsen
Pröva att använda SAS sida vettja så ser du att det inte är så hemligt...
 

FredFunk

Medlem
Hade en stay för 2 veckor sen som skall ge 5600nånting bp, men det står uttryckligen i bekräftelsemail att det kan ta upp till 8 veckor så jag väntar med att hetsa dom. :)
 
Bokade Hilton kuala lampor, four seasons Langkawi och Ritz charlton Langkawi när det var kampanj dubbla poäng och skall ge ca 25000 poäng. Vi bodde där i mars med sista utcheckning datum 30 mars så nu har det gått snart 10 v utan att poängen trillat in. Är det vanliga customer support supporten man kontaktar? Tacksam för svar och hur ni gått tillväga.
 
Toppen