Senaste nytt

Hotelsbysas.com

Jonas C

Medlem
Känns urbota korkat att boka lyxhotell via Hotels.com istället för en Travel Advisor där man får både förmåner som fri frukost, uppgraderingar, hotellkrediter och poäng i hotellets eget program. Ofta till ett betydligt lägre pris dessutom.

Väl tillbaka på ämnet så tog det nästan ett halvår innan jag fick in mina poäng för en vistelse. Nu rörde det sig bara om ett 50-tal poäng så inget som man orkade bråka om ifall de mot förmodan inte skulle trilla in.
 

Hachans

Medlem
Känns urbota korkat att boka lyxhotell via Hotels.com istället för en Travel Advisor där man får både förmåner som fri frukost, uppgraderingar, hotellkrediter och poäng i hotellets eget program. Ofta till ett betydligt lägre pris dessutom.

Väl tillbaka på ämnet så tog det nästan ett halvår innan jag fick in mina poäng för en vistelse. Nu rörde det sig bara om ett 50-tal poäng så inget som man orkade bråka om ifall de mot förmodan inte skulle trilla in.

Det är rätt magstarkt att kalla något urbota korkat innan du vet varför personen gör på ett visst sätt.

Det finns många anledningar till att boka hotell via hotels.com eller andra resebyråer.
 
Känns urbota korkat att boka lyxhotell via Hotels.com istället för en Travel Advisor där man får både förmåner som fri frukost, uppgraderingar, hotellkrediter och poäng i hotellets eget program. Ofta till ett betydligt lägre pris dessutom.

Väl tillbaka på ämnet så tog det nästan ett halvår innan jag fick in mina poäng för en vistelse. Nu rörde det sig bara om ett 50-tal poäng så inget som man orkade bråka om ifall de mot förmodan inte skulle trilla in.
Som sagt förstår om man avser att bo på Ritz eller four seasons ofta och ute efter status och liknande hotel i deras kedjor. Kollade Virtousou och det var ingen skillnad vs denna bokning. Detta var typ ones in a Lifetime och jag kan lugna dig att frukost och middag ingick. Lunch åt vi på andra ställen. Jag tyckte dubbla eurobonus poäng i detta fall >25000 poäng var värt det om de nu trillar in. Tacksam om hur man går tillväga istället för att raljera
 
Bokade Hilton kuala lampor, four seasons Langkawi och Ritz charlton Langkawi när det var kampanj dubbla poäng och skall ge ca 25000 poäng. Vi bodde där i mars med sista utcheckning datum 30 mars så nu har det gått snart 10 v utan att poängen trillat in. Är det vanliga customer support supporten man kontaktar? Tacksam för svar och hur ni gått tillväga.
Jag måste backa i denna fråga, poängen dök upp redan i mars dvs till och med innan vi åkte dit. Totalt missat detta Bra jobbat SAS.
 
Toppen