Senaste nytt

Hotels.com förändrar villkoren i sommar för rewards

IMG_1688.jpeg

Jag använde upp lite nätter innan när spekulationerna var igång men nya systemet gillar jag mer än det gamla. Fortsatt betalas det ut CB efter tio genomförda nätter ser jag. Fantastiskt med en äkta enhancement!

Screenshot 2026-07-15 11.35.48.png

Hej!
Jag hade fått ihop 10 stämplar och ett värde till runt 1150 sek precis innan konverteringen. Nu har jag bara 8 stämplar och 981 sek i värde. Vad kan det bero på? Och en annan fråga, Går det att se vilka historiska vistelser som genererat de 8 stämplarna nu?

Obekräftade 1361 sek, är det värdet på de framtida kommande bokningarna jag har nu? Någon som vet?

Visa bifogad bild 176089

Hej!
Jag hade fått ihop 10 stämplar och ett värde till runt 1150 sek precis innan konverteringen. Nu har jag bara 8 stämplar och 981 sek i värde. Vad kan det bero på? Och en annan fråga, Går det att se vilka historiska vistelser som genererat de 8 stämplarna nu?

Obekräftade 1361 sek, är det värdet på de framtida kommande bokningarna jag har nu? Någon som vet?

klicka på "se aktivitet"

Visa bifogad bild 176089

Hej!

De vistelser som saknas/försvunnit, är de i ett geografiskt område aom inte gått över till det nya rewards-systemet än?

När jag klickar på se aktivitet så syns bara framtida bokningar. Om jag sedan klickar på "Tidigare Hotels.com Rewards-aktivitet" så kommer jag till en översiktssida för det gamla programmet men där är det tomt på tidigare vistelser.
Alla tidigare bokningar är inom Europa. Men ett par var väldigt billiga, typ 480:-/natten. Homer skrev tidigare om någon oklar 75£-gräns?

@Budgetresenär Jag är på kontoret fortsatt, om du har tid får du gärna läsa och informera om svenska T&C skiljer sig. Grok har inte alltid rätt. Oavsett skulle jag aldrig klara snitta 10 nätter under £75/natt.

När jag klickar på se aktivitet så syns bara framtida bokningar. Om jag sedan klickar på "Tidigare Hotels.com Rewards-aktivitet" så kommer jag till en översiktssida för det gamla programmet men där är det tomt på tidigare vistelser.
Alla tidigare bokningar är inom Europa. Men ett par var väldigt billiga, typ 480:-/natten. Homer skrev tidigare om någon oklar 75£-gräns?
Har du genomfört några bokningar i juni eller i början av juli innan programmet konverterades? Ser att jag har några bokningar från i början av juni som inte bekräftats ännu. Läste någonstans att det kan ta upp till 35 dagar så jag ska hålla lite koll på om några av dem trillar in som de ska under den här veckan.

Toppen