aikputte
Medlem
Kan någon förklara för mig varför dom gör så här?
Jag har bokat Radisson Medan, Indonesien 30 jan 2024 - 10 feb 2025 via Agoda för några månader sen.
Bokningen är bekräftad.
När jag bokade via Agoda så försökte jag boka på Radissons hemsida men då var alla lördagar blockerade så det gick att boka alla dagar utom lördagar.
Nu några månader senare så försöker jag kolla prisläget men:
På Radissons hemsida går det inte att boka hotellet överhuvudtaget men jag hade velat eftersom jag är VIP-medlem.
Deras kundtjänst säger bara att hotellet är fullbokat.
När jag mejlar tillbaka till Radissons kundtjänst så kräver dom bara att jag ska återkomma med specifika datum etc.
När jag mejlar direkt till hotellet så säger dom att rum finns tillgängliga om jag mejlar dom och bokar.
Det går inte att boka hotellet längre via Agoda, Booking eller Hotels.
Jag har bokat Radisson Medan, Indonesien 30 jan 2024 - 10 feb 2025 via Agoda för några månader sen.
Bokningen är bekräftad.
När jag bokade via Agoda så försökte jag boka på Radissons hemsida men då var alla lördagar blockerade så det gick att boka alla dagar utom lördagar.
Nu några månader senare så försöker jag kolla prisläget men:
På Radissons hemsida går det inte att boka hotellet överhuvudtaget men jag hade velat eftersom jag är VIP-medlem.
Deras kundtjänst säger bara att hotellet är fullbokat.
När jag mejlar tillbaka till Radissons kundtjänst så kräver dom bara att jag ska återkomma med specifika datum etc.
När jag mejlar direkt till hotellet så säger dom att rum finns tillgängliga om jag mejlar dom och bokar.
Det går inte att boka hotellet längre via Agoda, Booking eller Hotels.