Senaste nytt

Honors nedgradering, när sker den?

Ahopp, tack för svar. Får vänta lite till då. Men tycker att 11 dagar är lite väl lång tid. Jämför med KLM Flying Blue, som jag också har brytpunkt vid nyår, och dom hade räknat klart och uppdaterat i appen kl 03 den 1 jan (Europeisk centraltid)
 

Tonton

Medlem
Ahopp, tack för svar. Får vänta lite till då. Men tycker att 11 dagar är lite väl lång tid. Jämför med KLM Flying Blue, som jag också har brytpunkt vid nyår, och dom hade räknat klart och uppdaterat i appen kl 03 den 1 jan (Europeisk centraltid)

11 dagar är fortfarande mindre än hälften av tiden det tog förra året ;)

Men ja, jag tror alla i hela världen håller med dig om att det är lite väl lång tid. Hiltons IT-avdelning är faktiskt det sämsta jag varit med om.
 
11 dagar är fortfarande mindre än hälften av tiden det tog förra året ;)

Men ja, jag tror alla i hela världen håller med dig om att det är lite väl lång tid. Hiltons IT-avdelning är faktiskt det sämsta jag varit med om.
Ja, och det framgår ju inte heller nånstans. Gick in på Hiltons Facebooksida och webbsida - ingen info. Knappt på Flyertalk heller, men folk där är väl så vana...
 
Är det för nån mer än jag som det sedan två dagar före nyår och fortfarande ser ut så här i appen under "Account"? Inga poäng från dom senaste två veckorna har trillat in heller.
ac180aeb045e227c6b2161b9a769a561.jpg

Nu verkar dom ha gjort sina uppdateringar, jag ser allafall min statusprogress för 2020 i appen
183CBAA9-E2BF-4AC8-91F5-4BF6FAE00747.jpeg
 
Last edited:
Japp nu funkat det.

Ska flyttas ner från Gold till Silver oå Hilton (hade dock 46 nätter på Accor så...) men ser fortfarande ut som silver i appen. När går statusen ut?
 
Toppen