Tack för tipsen med inspelning! Ska tänka på det i fortsättningen. Är det någon här som har en bra app rekommendation till iOS?
Min tanke med breven ovan är att locka/forcera AirBaltic att lämna ut inspelningarna. Sannolikheten iofs kanske minskar då de läser detta och försöker med ord mot ord...
Mig veterligen "går det inte" att spela in med app direkt iPhonen (det är tekniskt möjligt men inte tillåtet i vissa länder) har jag för mig.. Däremot finns en hel del appar som spelar in dina inspelningar och lagrar dem på en server.
MacWorld har en artikel här: Spela in dina samtal med iPhone - MacWorld och googlar du "record call iphone" kommer du hitta en hel del andra appar
Har du jailbreakat (inte olagligt i Sverige och USA mfl länder, men du forlorar garanti, support etc) din iPhone finns det ett par appar som ska klara av att spela in samtalen på iPhonen direkt. Googlade snabbt på detta och fann en artikel (dock gammal artikel, fungerar antagligen inte till senaste iOS). Ironiskt nog vad ser jag för reklam på denna sida? Jo reklam för AirBaltic!
Last edited: