Senaste nytt

Hjälp mig att komma hemifrån några dagar! (Superb liverapport lovas)

squeezen

Medlem
Jäkla brud du har hahah..
Själv lyckades jag få till 6 dagar utomlands, sa bara "tjaaa då".

Kom självklart hem med en fin vääääldigt fin present!

12 timmar i HND blir kul, du kan ju festa inne i Tokyo till typ 21.30/22.00 och hinna till flighten utan problem! Du tar dig lätt till flygplatsen med tåg från valfri station inne i Tokyo!

Mitt förslag är att köpa sömnpiller, kröka i fct och under middagen på planet! Ta två piller och somna sen sött.

Upp, kör champagnefrukost på planet, av... Snabbt till tåget (ligger i flygplatsen) in till stan, börja med en brunch eller liknande på Ritz-Carlton, åkt till ett shady kvarter i Japan och träffa några japaner, drick sake, ät michelinsushi, åkt till en skybar och drick lite bloody Mary, hitta några nya japaner och utmana dem på ölhävartävling, åk till valfritt spa och ta massage, avsluta med ramen i någon kvarterskrog i tokyostation där du bjuder laget runt på bärs!

Försök dricka minst 3 bloody Mary under dagen för att få i dig rätt mängd vitaminer!
OJ! Spänande agenda. Nu är jag ingen expert på
Tokyo, endast varit några gånger men att hinna hela din föreslagna agenda ter sig omöjligt väl med tanke på endast 13h från arrival till takeoff. En hel del ”admin” tid går ju bort.

med det sagt, ett urval av dina förslag borde vara maximalt.
 
Last edited:
Toppen