Härligt att höra! Stresspåslaget när man upptäcker missen är inte att leka med. Vi har alla gjort liknande misstag, man lever och lär. Skönt att det gick bra den här gångenYes! Där satt den. Lugnet åter. Jag fick SMS från SAS att jag kunde checka in, vilket gick bra. Sen kom mailet om status update strax efter. Jag har rest ganska mycket till USA och resten av världen genom åren. Det är EN sak man behöver ha koll på till USA, var inte nöjd med mig själv. Nu känns det bättre. Stort tack för alla som skrev, det hjälpte att få upp hoppet.
Gott att höra! Jag lägger själv in ESTA-utgång i kalendern och sen en påminnelse en vecka före utgång.Yes! Där satt den. Lugnet åter. Jag fick SMS från SAS att jag kunde checka in, vilket gick bra. Sen kom mailet om status update strax efter. Jag har rest ganska mycket till USA och resten av världen genom åren. Det är EN sak man behöver ha koll på till USA, var inte nöjd med mig själv. Nu känns det bättre. Stort tack för alla som skrev, det hjälpte att få upp hoppet.
Därefter bestämde jag mig för att ansöka om visum. Kostar 1800 kr, gäller i 10 år och man slipper ESTA.
Får man påminnelse innan Visat går ut?Skönt att det ordnade sig. Var med om samma sak för något år sedan när jag skulle till Chicago. Därefter bestämde jag mig för att ansöka om visum. Kostar 1800 kr, gäller i 10 år och man slipper ESTA.
Har lagt en påminnelse i kalendern för 2033.Får man påminnelse innan Visat går ut?
Finns en liten liten risk att man kan glömma att Visat går ut efter 10,år