Senaste nytt

Hjälp hitta biljetter till Johannesburg

Kikar lite på en resa till JNB och kikar jag på awardhacks 14 dagar från idag finns det gott om flyg med 5+ platser i C (jag behöver 2+3). Däremot är det betydligt mer ont om dom i höst. Är det så att flygbolagen här i regel släpper på fler platser i C kortare inpå avresa?
 
Kikar lite på en resa till JNB och kikar jag på awardhacks 14 dagar från idag finns det gott om flyg med 5+ platser i C (jag behöver 2+3). Däremot är det betydligt mer ont om dom i höst. Är det så att flygbolagen här i regel släpper på fler platser i C kortare inpå avresa?
Jag har haft väldigt bra koll på det de senaste åren, just JNB. Och som du säger släpps det på ordentligt när det närmar sig avgång, 1-3 månader. Inte lika mycket på längre sikt än så men i höstas lyckades jag knipa åt mig tre business till vår marsresa. Swiss ned och Turkish hem. Så du får lägga en bevakning på det så kommer du att hitta.
 

SimonXYZ

Medlem
Hoppas du löser det. Jag hittade väldigt mycket Ethiopian för bara någon vecka sen, kollade faktiskt liknande datum.
På vilka rutter hittade du väldigt mycket med Ethiopian och fler än 2 platser? 2 platser är inga problem, men trådskaparen frågar om 3. Jag har själv sökt på fler än 2 under en lång tid och har inte hittat någon rutt där de släpper fler än 2.
 

bnr

Medlem
På vilka rutter hittade du väldigt mycket med Ethiopian och fler än 2 platser? 2 platser är inga problem, men trådskaparen frågar om 3. Jag har själv sökt på fler än 2 under en lång tid och har inte hittat någon rutt där de släpper fler än 2.
Ingen aning idag (mer än sju mån senare) faktiskt.
Oavsett vad det var för rutter då så behöver det inte vara representativt för vad som går att hitta nu.
 
Toppen