Hej!
Vill gärna kvalificera mig till EBG även den här perioden och efter ett dåligt år fattas det tydligen hela 27K poäng, finns det någon form av resa jag kan göra nu i juni lite desperat för att samla in dessa?
jag är tyvärr för dålig för att beräkna det här själv, då hade jag börjat när det var mer än månad kvar och inte varit ute i sista sekund…
Finns det någon annan destination än Australien/NyaZeeland som kan ge uppemot 30k poäng i en t/r resa?
tacksam för ALL hjälp jag kan få.
Vill gärna kvalificera mig till EBG även den här perioden och efter ett dåligt år fattas det tydligen hela 27K poäng, finns det någon form av resa jag kan göra nu i juni lite desperat för att samla in dessa?
jag är tyvärr för dålig för att beräkna det här själv, då hade jag börjat när det var mer än månad kvar och inte varit ute i sista sekund…
Finns det någon annan destination än Australien/NyaZeeland som kan ge uppemot 30k poäng i en t/r resa?
tacksam för ALL hjälp jag kan få.
- Varifrån vill du börja din resa? GOT (för en oslagbar deal även ARN)
- Var är din destination? Öppen för allt, men redan behöver som sagt ge 27K EBP. Storstad Asien, USA?
- Typ av resa (enkel eller tur och retur)? Tur och retur
- När vill/behöver du resa ut? Juni 22, gärna midsommarhelgen.
- När vill/behöver du komma hem? Redan behöver vara avklarad i juni, har det körigt på jobbet så behöver utnyttja en helg och Max 2 semesterdagar utöver det
- Hur länge vill du vara borta? Vill bara dit och vända 24h
- Hur många personer som skall resa? 1 vuxen
- I vilken kabinklass?
- Business
- Med vilka flygbolag vill du flyga med? Star Alliance, så de ger poäng
- Vad är din budget? (per person) max 40k. Hittar vid sökning resor till SFO/LAX med AC för 24k men ger enl tabell inte tillräckligt med poäng
- Vad är det viktigaste för dig?
- Upplevelsen ombord
- Antalet av poäng man kommer att tjäna
- Vill du stanna annanstans utöver destinationen? Nej