Senaste nytt

HJÄLP! Råd behövs

Incheckningssystemet är det som gäller nära inpå avgång. Att titta i bokningssystemen blir tyvärr inte speciellt relevant då all data från incheckningssystemet inte återförs till bokningssystemt. Men helt klart mer spännande än Melodifestivalen!!!

Nu har jag suttit framför datorn hela natten och väntat på uppdateringen, var e karln, och det viktigaste av allt, var f-n har han suttit någonstans? ;)

Du är inte ensam om detta. Stora mörka ringar runt ögonen och snart helt nedbitna naglar. Klarar snart inte denna spänning längre..

Jacob: Är det på KVS som du ser platstillgången?
Korrekt

Att titta i bokningssystemen blir tyvärr inte speciellt relevant då all data från incheckningssystemet inte återförs till bokningssystemet.
Fast det verkar inte stämma i detta fall. Jag kunde se förändringar i realtid fram till 20 minuter före avgång och Zoogian kunde ju bekräfta att exempelvis platstillgången i economy extra stämde på pricken mellan SAS online check-in och KVS.

Kan man begära ut passagerarlistan kanske:) Detta måste väl kvalificera för en sådan åtgärd. Nästintill av vikt för rikets säkerhet.........jag ringer SÄPO.

Toppen